16 juli 2015 Hov (0km) - Reisverslag uit Fluberg, Noorwegen van Johan&Lorette Bosch - WaarBenJij.nu 16 juli 2015 Hov (0km) - Reisverslag uit Fluberg, Noorwegen van Johan&Lorette Bosch - WaarBenJij.nu

16 juli 2015 Hov (0km)

Door: Lorette

Blijf op de hoogte en volg Johan&Lorette

16 Juli 2015 | Noorwegen, Fluberg

Uitgeslapen en een ontbijtje. Het is frisjes en bewolkt en de wind waait vrij stevig. We klappen onze luifel in en kijken toe hoe het gisteren nog zo rustige fjord in een donkere woeste watermassa is verandert. Maar we blijven positief en Alie en ik overleggen dat we ‘gewoon’ gaan barbecueën.

Het is echt zo’n heerlijke lummeldag. Als ’s middags het zonnetje flauw doorbreekt en wij zitten even in de camper, wordt het zelfs heerlijk warm… achter het glas… buiten is het echter nog steeds erg fris. Maar we hebben vakantie en we hoeven nog niet naar huis. Ondertussen bekijken we de routekaart en bespreken we de laatste kilometers naar het zuiden. Alie geeft ons nog even wat suggesties mee voor het vervolg van de reis: mogelijkheden genoeg!

Maar niets weerhoudt ons vandaag van een gezellige barbecue en jawel, zelfs het zonnetje begint weer te schijnen. We maken na het eten nog een kampvuurtje en praten lekker na. We gaan wel op tijd naar bed want morgen wordt het een zonnige dag!

• 17 Juli 2015 - 21:41

Deborah:

Pas maar op...
    Volgende week rond deze tijd zijn jullie BIJNA weer thuis :)

• 17 Juli 2015 - 23:11

Lorettr:

sssssst Deborah... We willen t nog niet weten!

Tags: Hov, Noorwegen

Johan&Lorette

Reis Noordkaap 2015 (deel 2) Hierbij het tweede deel van onze reis naar de Noordkaap. Het vorige deel van het dagboek kun je vinden op noordkaapjohanlorette.waarbenjij.nu. We hopen dat jullie gezellig met ons meereizen en kunnen meegenieten van onze vakantie! hartelijke groeten van ons tweetjes

Actief sinds 10 Juli 2015